Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
"> Niemoc Człowieka

Niemoc Człowieka


Znowuż złapał mnie leń i brak chęci do pisania. Jednak znalazłam w sobie trochę mocy i czasu na napisanie co u mnie.
Pierwsza wypłata kończy się nieubłaganie, większość została wydana na nowy telefon (Nokia 5310 Xpress Music), a raczej na ostatnie doładowania. Jestem zadowolona z mojej komórki , choć baterię ma kiepską to jest boski. Jednak znalazło się trochę funduszy na fryzurkę i ciuszki. Zadowolenie wzrosło a chęć ujrzenia nowej wypłaty jest wielka, tym razem muszę kupić buty na zimę, bo w adidasach już zimno, a ja marznę w stopy i później kicham i prycham. Ale do tego jeszcze dużo czasu zostało. Zatem byle do 10 listopada;)
Między mną, a Patrykiem nie jest dobrze, ale skłamałabym gdybym powiedziała, że jest źle. On jest w nie najlepszym humorze przeze mnie, a ja nie mogę na to nic poradzić:( Problem tkwi w środku, we mnie, a ja nie potrafię sobie z tym poradzić i nikomu się nie uda tego usunąć ze mnie. Może to sprawa starego zdarzenia, a może obecnego wyglądu. Nie wiem sama co jest nie tak, ale niestety to sprawia wiele problemów które zmieniają miłe chwile w smutek;(

gensi | 18th.paź.08 | Powrót | comment




czarlister

Ulozy sie, nie ulozy. To nie jest wazne, to tylko facet. Nic nie jest Twoją winą tak do końca. Musisz mieć tą świadomość..

Blog faktycznie ma świetny klimat. Pisz dalej, z chęcią będę Cię odwiedzać :)
25th.gru.08 | | brak www | IP: 81.190.71.209


mufczak

co miesiąc mam wypłate i co miesiąc zastanawiam się kiedy wreszcie się powiększy ;)
18th.lis.08 | | http://mufka.blog4u.pl | IP: zalogowany


natu$

hehe z tym leniam to ./. ja to dobrez znam :D Tez ostatnio mi sie nic nie chce ;p ZApraszam cię do mnie new nocia ;p i Zapraszam tez na mój blogasek z ocenami ;) Http://zawodowo-oceniamy.blog4u.pl/
17th.lis.08 | | brak www | IP: 193.200.83.74


Riot

Tu jest po prostu CUDOWNIE : D ten klimacik wspaniały, aż chce się zostać na tej cudownej plaży ^^. Czasami wystarczają szczere rozmowy. Porozmawiaj o wszystkim z Patrykiem. Zawsze lepsze są szczere rozmowy niż udawanie, że wszystko jest ok. Sterta niedomówień robi się coraz większa i większa..I dochodzi do kłótni itd. Trzymam kciuki, Kochana ^^.
Będzie dobrze ( :. Pozdrawiam ciepllllutko : *
1st.lis.08 | | brak www | IP: 83.29.35.180


juleczeczka

no cóż czasami po prostu możesz mieć ochotę na odsapnięcie od ukochanego i tyle... masz do tego prawo, tym bardziej kiedy pracujesz i już i tak masz bardzo mało czasu dla samej siebie...znam ten ból...już nie pamiętam nawet kiedy mogłam sobie pozwolić na dłuuugą kąpiel z ulubioną lekturą pod ręką...
28th.paź.08 | | http://juleczeczka.blog4u.pl | IP: zalogowany


Roksana-chan

Zazdroszcze ci twojej wypłaty ;) też bym chciała czasami kupic sobie fajnego.... no ale niestety studia dzienne mi na to nie pozwalają ;/
Miejmy nadzieję że w Twoim związku się polepszy ;*
22nd.paź.08 | | brak www | IP: 83.30.73.211


a&m

Tak dokładnie :) ! zespół to zespół ! :) jeszcze ten nasz ma takie poczucie humoru :) więc wiem że na pewno będzie super :)

Życzę z całego serducha aby Wam się wszystko dobrze ułożyło :)

Pozdrawiam :)
21st.paź.08 | | brak www | IP: 83.22.28.9


Madzia

my już pisałysmy w mailu o Twojej komórce, no nie iem ja mam holenderską ta nokie która jest pierwszym wydaniem.. i sprawuje Mi się rewelacyjnie,puki co to na początku miałam tylko problem bo jak dzwoniłam do kogos to go słyszałam ale o mnie nie i w serwisie mi naprawili :) także jest wszystko ok a batteria trzyma mi najdłużej 5-6 dni.. jak na mnie to długo,nie bawie się za często więc i pewnie dlatego :)
a co do Ciebie i Patryka.. nie wiem co napisać.. ale mam andzieje,że sie ułoży! :)
pzodrawiam Cię gorąco!
21st.paź.08 | | brak www | IP: 78.8.85.166


.Sarah

Jesteś w ulubionych ;*
21st.paź.08 | | brak www | IP: 62.141.209.38


.Sarah

U mnie news...

PS. Śliczny szablon. Przecudny!
20th.paź.08 | | brak www | IP: 62.141.209.38



Podstrona: *1* / 2


 




About Site

register ever: 9180
site name: happy-ever-after
site open: 04.10.08'
designer & writer: gensi

Fast Navigation

001.   home
002.   fav me
003.   book
004.   about me

Important Dates

with my sugar baby: days!
gensis birthday for: days!
end probation for: days!

Beautiful People

001.   gromka
002.   roksia&błażej
003.   monika
004.   riot
005.   ania&piotrek
006.   porywaczka zwłok
007.   haiku
008.   kasieńka&michał
009.   lena
010.   justysia
011.   romans chan
012.   zakochani
013.   sain
014.   sposobem do szczęścia
015.   black sheep
016.   julia
017.   lena
018.   herbatka mrożona

Quest Book

001.   look
002.   write

Others Things

whose line is it anyway?
whose line is it anyway? (2)
lovely look

Nice Memories

2008 Nov Oct

Lay By

made by me, only for me.
photoshop, deviantart, zajączek, my imagination and creation.
don't copy! because I will kill you!
© 08' GENSI
All rights reserved
gensi89
lays-factory
wrzuta
deviantart
funtest